marți, 31 ianuarie 2012

Realizarea posterului

Pentru realizarea acestui poster am folosit 5 imagini, luate de pe diferite site-uri. Ca background am folosit "Gradient Tool", dupa care am pus in "peisaj" o poza cu un router, peste care, scris titlul "Acces point wireless" folosind "Type Tool" adaugand un pic de efect 3d, schimband pozitia scrisului. Am adaugat umbra sub scris, folosind "Ellipse Tool", dupa care, "Gaussian blur", asupra layerului facut cu "Ellipse Tool".
Am mai adaugat un layer, cu o poza diferita, pozitionata diferit fata de background, pentru a crea un alt efect 3d. Folosind "Rectangle Tool" am crea un "chenar" unde am scris mici informatii despre router. Pentru a face ca acel "chenar" sa arate mai bine, am facut mici modificari din Blending Option, de exemplu: Opacity, Outer Glow, Inner Glow si alte efecte, care, prin combinatii m-au ajutat pentru realizarea posterului. Subtitlul "ACCES POINT" a fost adaugat folosind iar "Type Tool". Peste acesta, am adaugat o textura, sa arate mai bine. Iata posterul in stare finala >>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu